tisdag, maj 12, 2009

Scrappat

Just nu är scrappandet min terapi efter allt jobbigt som har hänt och det har blivit en del scrappat senaste dagarna.


Sist jag var på Papprika så upptäckte jag papperna från Crate Paper och köpte allihop. Underbara och helt i min smak, och de passade perfekt ihop med Samuels kläder på fotot.
Fjärilarna kommer från Maya Road och för första gången på evigheter har jag embossat.


Även dessa papper kommer från Crate Paper. Bokstäverna från Basic Grey.


Samuel på stranden sin andra sommar.



Stella en solig oktoberdag på Notholmen



Gjord efter Veckans Skiss v 19.
Här har jag för första gången provat Memories Mists från Stewart Superior och det var helt klart beroendeframkallande :-). Har sprayat över cardstocken och på stjärnorna. Fler färger kommer att inhandlas.

2 kommentarer:

MarieAngel sa...

Jättefina tycker jag.....bra terapi att göra något...hoppas allt är på bättringsvägen.
Bamsekram
MArie

Karin sa...

Tack för dina fina kommentarer i min blogg!!! Att scrappa är den bästa terapi som finns och utan den hade livet varit mycket jobbigare! Ha en skön helg!