onsdag, februari 11, 2009

Scrappat sen sist

Ja, det är ju inte bara bloggandet som har lagts åt sidan sen jag började jobba utan även mitt älskade scrappande. Men i helgen fick jag till två LOs.
Den med tre foton på har jag gjort om flera gånger eftersom jag inte blev nöjd men nu får den vara så här.


De underbara fjärilarna (rub-ons) kommer från Maya Road. Bubbelpappret är en jättegammal spillbit. Älskar det pappret!


Stella busfrö leker i Samuels fåtölj på annandag jul. Fick hem så söta pins från Fancy Pants och en av dem fick pryda denna LO. De fina julpapprena kommer också från dem. Kollade just in nyheterna på deras sida och blev helt sjuk av ha-begär!!! Hoppas Papprika tar in lite papper därifrån.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej...bra att det gick bättre med bilen...min foundation heter Bronze 2 om jag såg rätt med trötta ögon i morse...ni får väl turas med bilen du o bengan så blir det inte så jobbigt...Kramiz