söndag, februari 22, 2009

Stella i lekparken

Man får väl drömma sig tillbaka lite till hösten när det fortfarande var hyfsat varmt och man inte behövde bylsa på ungarna overaller och tjocka mössor.
Här leker Stella, snart sju månader i lekparken hemma hos oss.


Papper från Basic Grey utom scalloped kanten som är enfärgad cardstock från någon annanstans. Härlig rub-on med bling från Imaginisce, knappar från Basic grey, bokstäver från Prima Maketing och Making Memories. Blommor, spets och hjärt-brads från gömmorna.
Attans vad bra dokumenterat för att vara mig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hello!
Kör du fortfarande bil till jobbet?
Har för tillfället magsjuka...inte kul :-(
Kramiz
MArie

Anonym sa...

Hej Hej...Jo vad jag vet så kommer jag på söndag...hihi..om jag hittar dit?
Hör av mig om jag inte kommer...!
Kramiz MArieAngel

Anonym sa...

oh, jag vill gärna börja med scrapbooking.
har du några nybörjartips och vad ska man köpa in först? har du några tips på bra böcker med inspiration? :)

jättefin kollage-grej du gjort! ^_^