söndag, mars 22, 2009

Sjuk vecka

Den här veckan har verkligen varit bedrövlig med hela familjen liggandes sjuk, bara jag som har klarat mig. Men torsdag och fredag fick jag VABa eftersom Bengt behövde tillfriskna.
Hoppades att alla skulle vara friska till helgen men icke då. Så det har mest blivit inne-aktiviteter och titta vilken snygg utstyrsel jag fixade till Samuel idag!


Smarrig Thai-gryta blev det till middag med följande ingredienser minus paprikan.


Höll på att glömma - dagens höjdpunkt var faktiskt när Elisabeth kom förbi. Jag skulle ju egentligen haft Partylite-party idag men eftersom alla tackade nej eller inte kunde lämna klart besked (inklusive Elisabeth) så ställde jag in. Glömde dock säga det till E som kom punktligt kl 14! Men det var trevligt att fika och prata med henne, vi ses så sällan.

Ser nu fram emot en frisk vecka innan bokslutet drar igång veckan efter. Då blir det jobba av igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi är oxå krassa och hostar och snörvlar. Visst kan en påse vara sjukt kul...Zelda älskar påsar :-)
Kram på dig!!