lördag, december 20, 2008

Testade att altra en skokartong



Har så attans mycket foton hemma och tanken är ju att de ska in i ett fotoalbum men innan de hamnar där vill jag sortera dem i datumordning och ha dem på ett bra ställe.
Så därför testade jag att altra en skokartong som var i lagom storlek. Ska även göra nåt slags kartotek att ha i kartongen.
Det var första gången jag altrade något och jag lyckades väl inte helt i alla avseenden men blev ganska nöjd ändå. Det var tur att jag inte skulle ha lock på kartongen eftersom jag hade satt ett band runt. Det blev liksom lite för tjockt där :-). Och den blev ju inte supersnygg inuti som synes men, men. Fyller sin funktion iaf!

2 kommentarer:

paradox55 sa...

Du brukar ju klaga på att du inte har tillräckligt med foto att scrappa...hur går det ihop?

Ann-Sofi sa...

Det var förut det! Då fanns det bara gamla dammiga foton som jag var trött på ;-D!