onsdag, december 24, 2008

Tomtenissarna var här i morse


Efter en jobbig natt med en liten Stella som skrek i nästan två timmar var det inte roligt när båda barnen ville gå upp 5,30.
De har definitivt inte ärvt sin morgonpigghet av mig!
Tipsade då Samuel om att tomtenissarna kanske hade lämnat paket under granen. Han var inte riktigt med mig så jag fick följa med upp och peka. Han sprang till granen och skrek "julklapp" på sitt eget språk och tog med sig de två klapparna in i sovrummet.
Bengt och jag hjälpte dem att öppna och i Samuels paket hade tomtenissarna lagt två dinosaurier och i Stellas en Bamse badbok.
Ordet "dinosaurie" kommer vi att få höra många ggr idag...
Jag är glad över att min älskade make lät mig sova i två timmar till medan han gick upp med barnen.

God Jul!

1 kommentar:

Anonym sa...

Dom är snart stora så ni får sova!!
Det värsta är att när man fåår sova så kan man inte.
GOD JUL på er!!